Skočit na obsahNautilus

Nautilus

Kapitánův útěk před šílenci

bloguje.cz

21.01.2010 Agent nebo hrdina, my jsme jedna Štětina

Jeden z nejzásadovějších, nejneohroženějších, nejspravedlivějších a nejmorálnějších profesionálních (anti)komunistů (byl obojí, vždy však celým srdcem), hrdý stoupenec humanitárního radaru, unikátní svědek ruské agrese do Gruzie a občasný čtenář Nautila a jeho dišputérů (možná materiál do kartotéky, až přijde ten správný čas:) byl agentem STB. Vše důkladně zpracováno panem Tomášem Pecinou na jeho blogu Slepecká hůl (1, 2, 3, 4, 5).

 

Protože média tuto informaci naprosto ignorují, prosím všechny čtenáře vlastnící blog či jiný web, aby na tuto informaci upozornili.

 

Agentů STB byly tisíce, ale málokterý měl až takto silný žaludek a takovou nebetyčnou drzost.


linkuj.cz vybrali.sme.sk

cnemo | Rubrika: Politika | 21.01.2010, 21:01:00

Komentáře

[1] Astr - 22.01.2010, 01:22:09 silný žaludek soudruha Stetiny?
Ne ze bych mel zasadni vyhrady k obsahu, ale....
nejak nechapu ci to vidim jinych souvislostech:-(
Asi moje odtrzenost a vice nez ctvrtstoleti mimo rodnou vlast delaji sve:-(
Pri zpravach jako tato se mi vybavil hned dalsi clen senatu jehoz jmeno si dosadite sami. Onen politik vystridal snad FSECHNY politicke strany co jste jich meli a co jich mate. Z jedne odesel vstoupil do jine a tak vystridal snad vse co se dalo. Jsou proste lide co hledaji cely zivot. A marne. Nenachazi a tak hledaji dal a dal nebot jim stale neco nevyhovuje. A jini lide kteri na jine povi FSECHNO :-( Nekteri i na sebe:-)
Co nechapu je ta umanutost nekterych lidi v CSR jak se soustredili jen a jen na "seznamy" a jak jim ujel rychlik. Mezitim ubehlo 20 let polovina ci vice zalovnicku mozna jiz umrela, ale jini zprivatisovali rozradli prerozdelili republiku sice za velkeho nesouhlasu vetsiny obyvatel, ale stejne tak jako s nesouhlasem s temi na starych seznamech, ti z novych seznamu se patrne spokojene divaji jak se dohadujete nad starym rozlitym mlekem.
Kde je chyba?
Melo byt spravedlive zastreleno poveseno X prisluhovacu komunismu a udavacu a byli byste v pohode?
Byli byste radostnejsi a moralne zdravejsi? Nebo stale ne a dohadovali se i nadale kdo jeste mel byt obesen a nebyl?
Nevim proc se mi vybavuje Vas president Klaus. Pry kdysi o minulosti rekl, ze zpetne zrcatko nesmi byt vetsi nez predni sklo.
Moudry to muz.

Samozrejme Stetinu a jemu podobne vymenit pripadne dodatecne popravit! Vymenit za koho? Jiste mate dnes jiz mnoho mladych. Detem kterym bylo v r.89 10 let je dnes 30. Nepospineni zapisem v seznamech, vychovani TRHEM co vice si muzete prat :-)
tak s chuti do toho:-)Kupredu prava...zpatky ni krok :-)
[2] Tribun [openID] - mail - web - 22.01.2010, 08:44:26 Lidi, které by to zajímalo a kteří by byli schopni a ochotni tomu uvěřit, to vůbec nepřekvapí a už vůbec to nic nezmění na jejich názoru na "předposledního spravedlivého" (poslední je Šinágl) v Čechách. A ti ostatní tomu programově neuvěří, označí to za podvod, akci StB (která je tak zákeřná, že útočí dokonce i ze záhrobí), nebo tomu prostě nebudou přikládat žádnou váhu, protože chtějí Štetinu takového, jakým se dělá, a ne takového, jakým je.
[3] cnemo - web - 22.01.2010, 18:07:57 Jediný článek v "seriózním" tisku, který jsem našel:

http://www.ceskenoviny.cz.../422228
[4] Taras - 22.01.2010, 22:09:34 Astře, teď ti nerozumím: v zájmu přiměřené velikosti zpětného zrcátka bychom měli přejít to, že jeden z největších opožděných bojovníků proti komunismu, nositel těch nejsprávnějších soudobých názorů, radarista a pomocník všech rozvracečů Ruska (viz jeho blamáž v rusko-gruzínském konfliktu) včetně islamistů, který popisuje násilí v bývalé Jugoslávii jako výhradní záležitost Srbů, tedy že tento zcela extrémně vyprofilovaný člověk má takovej škraloup? Jako že je to dobrý? Vždyť je to senátor, tedy člen sboru, který má moudře hlídat méně vyspělou sněmovnu!
Přitom z protokolu z výslechu vyplývá, že hned napráskal, pak nabídl spolupráci rozvědce, a pak je už archivní černá díra. A nesrovnalost v jeho vlastním podání událostí, ta se nedá přehlédnout: podle něj ho estébáci přitlačili ke zdi tím, že ví o ilegální činnosti jeho otce, proto podepsal, oni byli tak blbí, že ho pustili, s otcem odstranili stopy a estébáci přišli na prohlídku až po týdnu. Velmi pravděpodobné.
Je pochopitelné, že většina lidí nebyla schopna odolávat tlaku estébáků, pokud na zájmovou osobu něco vyčenichali. Rozhodující je, jestli práskali (Štětina ano) a jestli spolupracovali (a tady je velice podezřelá černá díra). Pokud tohle uspokojivě nevysvětlí (on to neudělal), nemá v senátu co pohledávat.
A to mediální ticho, při tak brizantním štofu, to je taky výmluvné.
[5] Astr - 23.01.2010, 01:39:19 ... v zájmu přiměřené velikosti zpětného zrcátka bychom měli přejít to, že .......tedy že tento zcela extrémně vyprofilovaný člověk má takovej škraloup?
Pokud tohle uspokojivě nevysvětlí (on to neudělal), nemá v senátu co pohledávat.
A to mediální ticho, při tak brizantním štofu, to je taky výmluvné.
MAS PRAVDU
JA s Tebou souhlasim, jenze uz 20 let melete seznamy seznamy a hovno hovno:-(
NEPRECHAZEJTE A NECO DELEJTE, JIZ 20 LET SKLONUJETE SEZNAMY VE FSECH PADECH A NIC!
Stetina neni jediny, asi by byl dlouhy seznam ze seznamu a nic se v podstate nedeje. Mozna se to v dusledku diky "seznamum" trochu pribrzdilo ale jenom s tim rozdilem ze misto rodicu kteri jsou na seznamech delaji do politiky a z toho byznys jejich potomci. Mezitim Vam vyrostla banda "sametovejch grazlu" kteri delaji skody v soucasnosti a Vy NIC! Vy zatim jen velke zpetne zrcatko a radost maji predevsim ti co Vam demontuji republiku dnes. Tak s tim neco udelejte a uz konecne presunte pohled dopredu.
Jen to jsem se snazil rici. Navic od pocatku to na me pusobi dojmem ze velke ryby ze seznamu byly vyjmuty, rada dalsich si u soudu vysoudila zmenu a tak z toho prilis nezbylo.
Myslenka byla jister spravna, v politice po padu komunismu jen CISTI A NEPOSKVRNENI.
Ze to nevyslo a proc to nevyslo bych se rad dozvedel :-)
Jiste ne proto ze ja bych chtel "obhajovat" lidi na seznamech.
Slysel jsem trefny primer:
JE TO HLEDANI PIJAVIC U PACIENTA KTERY MA OTEVRENE ZILY!
howk
[6] Taras - 23.01.2010, 10:03:25 Nevyšlo to proto, Astře, že nemáme zavedený politický systém, známý pod názvem demokracie Ta stojí, jak známo, na třech vzájemně nezávislých pilířích. Naše pilířky jsou korupčním způsobem závislé na velkokapitálu a na sobě navzájem, "lidospráva" zase na malokapitálu, a hlídací psy demokracie, média, si drží na řetězu velko i malokapitál pěkně rukou společnou a nerozdílnou. (Tenhle stav je skoro všude, jenom někde více či méně korigován civilizační, kulturní a intelektuální úrovní národa.)

Lidé, jednotlivci, pak proti téhle přesile nezmohou vůbec nic, leda by je někdo zatlačil úplně do kouta. Pak se začnou bránit, pozdě, teče krev, a z násilí se narodí nějaké nové svinstvo, za něhož si už nebudeme moci ani ty játra na internetu plácat.
[7] Stan - web - 23.01.2010, 11:05:20 [3] České noviny jsou zpravodajstvím ČTK. Všechny velké české deníky a týdeníky od ČTK přebírají v podstatě veškerý obsah, jak se může přesvědčit každý, kdo to trochu sleduje a ví, že 80 procent obsahu mainstreamu má původ v ČTK. Přesto nikdo z nich tuto zprávu nepřevzal. Kroutím hlavou - o 360° :)
[8] Astr - 23.01.2010, 12:23:30 Pokud ty pilire demokracie funguji v CR az tak nesametove jak jsi Tarasi popsal, tak to je snad vic na spadnuti nez k zivotu a poohlednout se treba u sousedu kde to funguje o par stupnu lepe by se Vam vyplatilo:-)
Nez se ucho utrhne :-(
[9] Taras - 23.01.2010, 14:11:37 To právě nejde, Astře, to bychom si museli odšroubovat české hlavy a nasadit ty německé, anglické nebo francouzské. Na švédské nebo norské si ani netroufám pomyslet.
[10] Astr - 23.01.2010, 15:03:11 Tarasi na nevrle argumenty ohledne stavu na politickych tocich v CR kterymi i Ty oplyvas a chvalou k jinym za hranicnimi lesy se rozplyvas jsem slysel protiargument neco ve smyslu jako: jeste neni tak zle jak nekteri kritici tvrdi, sice neni nac byt hrdi, ale lid ze na to prdi, znamena jen v podstate, ze zije stale bohate, i kdyz se tvari nasrate.
Jinymi slovy, asi by muselo byt jeste mnohem mnohem hure aby se LID k necemu rozhybal.
Jak moc? Sveho casu se rikalo ze za minuleho rezimu mnoho lidi hlasovalo nohama. A dokonce to doslo az tak daleko, ze lid obecny v mire vetsi nez male se s komunisty shodoval v nazoru ze emigranti jsou nepratele a zradci. Co je dnes ta jednoznacne nadpolovicni vetsina naroda ktera v poslednich letech nechodi k volbam ?
Proc voli tim ze nevoli?
Tim chteji dat najevo svoji nevoli?
Politici jsou jiste radi a maj o to vice sve obcany za vo.. :-(
[11] Kojot - web - 23.01.2010, 15:44:58 Nemohu se udržet a přidávám dva odkazy k tématu: (první vážný, druhý žertovný)

...p://www.kojot.name...vetcich.php

...p://www.kojot.name...udavaci.php
[12] cnemo - web - 24.01.2010, 16:01:39 Opravui Kojotovy linky:

http://www.kojot.name...vetcich.php

http://www.kojot.name...udavaci.php
[13] Sandwalker - mail - 24.01.2010, 23:16:58 Vidim, ze ovecky sdruzene kolem hrdinneho kapitana pan Stetina poradne rozzuril.
Dokazali byste mu ty lzi rici do oci, bando komunistickych a nacistickych vlastizradnych prasat ?
I don't think so.
[14] cnemo - web - 25.01.2010, 11:51:21 Vzhledem k výrazům bych řekl, že jediný vzteklý jste tady vy. Navíc takového používání zcela protichůdných nálepek může vymyslet jen naštvaný hňup:)
[15] Vodník - 25.01.2010, 12:05:45 Sandwalker evidentně nemá páru o čem mluví a neotevřel ani jeden z Pecinových článků. Prostě má na nás na všechny vztek, že máme jiné názory, z nichž stále víc a víc se jich ukazuje jako správných, zatímco on a jemu podobní jsou postupem doby usvědčováni z omylů a naivní důvěry prolhaným mediím v rukou prolhaných zločinců. Uznejte, to JE k vzteku! :-)
[16] Sandwalker - mail - 25.01.2010, 16:32:33 Cnemo - jakych protichudnych nalepek ? Komousi a nackove jsou dneska prakticky to same. Jen se podivej na Osud nebo Stworuv hnojnik.:)
[17] Stan - web - 25.01.2010, 19:00:14 Kapitáne, dle textu bez diakritiky a diskusního stylu soudím, že máte na nezvané návštěvě jistou německou pistoli v používání sovětského špióna se zásobníkem plným sraček.
[18] Taras - 25.01.2010, 19:37:30 Sandwalker je tedy kdo, když MY jsme podle něj vlastizrádná rudohnědá prasata? Vlastenec, který podporuje spolupracovníky StB? Konzervativec, co ve své charakterové vznešenosti práská cizí identitu? Nebo snad neoliberál, který je odpovědný za současnou bídu a nestabilitu světa?

Takhle se to nepozná, když jenom nadává a není schopen napsat něco k tématu. Pochlap se, chlapče.

Parakbelík umí bejt i takhle sprostej, Stane?
[19] Vodník - 25.01.2010, 19:55:10 Generace mých dětí nazývá tyto typy "mrdka".
[20] cnemo - web - 25.01.2010, 22:28:44 Herr Sandwalker, běžte opruzovat někam jinam.
[21] Stan - web - 27.01.2010, 17:09:05 Tarasi, z jeho reakce u mě soudím, že jsem trefil do černého. Pozvracel mi tam celý lokál. Takže odpověď na otázku je, že umí být ještě sprostější než tady...
[22] Vodník - 27.01.2010, 19:43:59 Stane, skoro jistě se mýlíš. Sandwalker je evidentně subhumánní troglodyt buď z Nezvědavce (Ben Hur? ten se ale i tady podepsal) nebo z líhně Djing cheb paka, trollující léta po různých serverech pod nickem Sowfiw, Ronovský, Nemo a další (dodnes není jisté, zda-li je za všemi těmí nicky Pako a nebo i někteří jeho cvičení neandrtálci).
[23] Stan - web - 27.01.2010, 20:48:48 Ne, ne, Vodníku, je to on, na 99,99 %. zachránce planety a teď koukám, že i ochránce svobody tisku. Ten styl je nezaměnitelný - pro srovnání:

...Nekdy se mi nedari oddelit psenici a zito od lebedy, bolsevniku, kridlatky a jineho neradstva. A odpochodovat prosim nehodlam. Hajzlum, nackum, a bigotnim fundamentalistum se neustupuje. A jak to tak vypada, nejsem v tomto osamocen. Rotnyji Puljemjote Kalasnikova Vy jste se take pridal ke zdejsim ajatollahum? Zatim to vypada tak, ze Padisahove zdejsich mufti nejsou s to vest racionalni argumentaci...

...Radkove, Tribunove, Stanove, ms-ky a dalsi, o tomto akorat blbe kecaj, ale aby prilozili ruku k dilu, tak nic. A Oni nejenomze na toto serou, prestoze jsou prislusniky zapadni civilizace, ale oni si jeste berou do svych tlam nekoho, kdo se na tom udrzeni poslednich zbytku technologickeho naskoku podileji...
[24] cnemo - web - 27.01.2010, 20:57:44 Zkontrolujte si to, to je on: 200.107.11.122
[25] Vodník - 27.01.2010, 23:50:53 Mno, mě to stejné nepřipadá. Parabellum vyjadřuje aspoň nějaké názory, zatímco Sandwalker pouze nesmyslně nadává (o židech ani Američanech tu nikdo nemluvil) a "odhaluje" identity.
[26] Stan - web - 28.01.2010, 07:45:12 Vodníku, u mě tyhle dvě podoby střídá podle toho, jestli je zrovna v manické nebo depresivní fázi své choroby.
[27] sandwalker - 28.01.2010, 17:51:24 Ha, ha. Komunisticti sherlockove v riti. Ale zatykali byste, co bando bolsevicka. Jen vam dat do rukou moc
[28] Sandwalker - 28.01.2010, 18:23:42 Me se nejvic libi, jak v dobe svobody tisku stourate klacikem v hovnech komunisticke propagandy, jen abyste nasli neco, co se hodi do vaseho rudohnedeho kramu.
Ze Chavezovy prasata zrovna zavrazdily studenta, to vam pochopitelne nevadi. Vy musite odhalovat tridniho nepritele, ze? Vy rudohnede nemyslici ovce. :) :) :)
[29] cnemo - web - 28.01.2010, 18:24:00 Ne, nezatýkali, stačilo by nafackovat, když už to za nás neudělali vaši rodiče;) Možná ještě není pozdě.
[30] Parabellum - mail - 28.01.2010, 20:27:09 Hm, tak tady nekdo tvrdi, ze ja a Sandwalker je jedna osoba.
Hele Cnemo, Vy moc dobre vite, ze ja bych Vam dal sezrat neco uplne jineho - a vite co? Pravdu. Tady nema cenu to psat, protoze Vy byste to stejne smazal.
[31] Parabellum - mail - 28.01.2010, 20:28:54 Cnemo

Jestli chcete dat tip na to, kdo je Sandwalker, tak podobnou retoriku mel nekdo, kdo se drive podepisoval jako Neckar.
[32] Taras - 28.01.2010, 21:03:51 Sandwalkere, samozřejmě, takový zatýkáníčko není špatný, ale o hodně víc uspokojivější je následující mučeníčko. Máme Hlinomazovu školu, to byste sténal...

Vy si opravdu myslíte, že tím (trapně pitomým) nadáváním někoho vytočíte?

Parabellum, pravdu hledáme všichni, tak kde ji uveřejníte?
[33] cnemo - web - 28.01.2010, 21:37:10 >Hele Cnemo, Vy moc dobre vite, ze ja bych Vam dal sezrat neco uplne jineho - a

Nemáte co, milý pistolníku:) Jen si myslíte, že víte, ale je to nesmysl. Vydírání je o dohodě a já na ni nepřistoupil:) Máte se ještě co učit:)
[34] Vodník - 28.01.2010, 22:01:29 [31] >Jestli chcete dat tip na to, kdo je Sandwalker, tak podobnou retoriku mel nekdo, kdo se drive podepisoval jako Neckar.

Nesmysl! Neckar byl jednak názorově mnohem blíž nám než Sandwalkerovi a druhak ke svým nadávkám vždy připojil nějaký názor, občas i argument. Sandwalker pouze slintá urážky a "odhaluje" identity podle instrukcí jiných bonzáků. Kdepak! Tipuju chlív ala Boutros, Sowfiw, Prokop...(IP je nějaké proxy z Equadoru).
[35] Parabellum - mail - 28.01.2010, 23:16:12 Cnemo

ale no tak nebudeme se tu tvarit jako beranci ze?
[36] Parabellum - mail - 28.01.2010, 23:24:31 Cnemo

Ze bych Vas chtel vydirat? Ne, nechci. Ale pokud nekdo travi sve spoluobcany vysoce karcinogennim styrenem, ktereho rocne vypousti uprostred 65 tisicoveho mesta 4 tuny rocne, tak je to hajzl, a myslim, ze je svatou povinnosti kazdeho toho dotycneho nazvat pravym jmenem - Souhlasite?
[37] cnemo - web - 29.01.2010, 10:49:31 Chováte se jako hlupák, přečtěte si něco o styrenu a pak mluvte. Není prokázaný karcinogen (2B) natož pak vysoce a za pár hodin v prostředí je rozložený. V kraji, kde je soustředěno pár procent světové výroby koksu a oceli, chrlící tisíce tun skutečně vytrvalých svinstev, je podobná debata směšná. Ignoranty vaše střihu miluju:), nicméně na toto se téma se dále odmítám bavit.
[38] DJing cheb pako - 29.01.2010, 20:03:56 Dovolil bych si pozadat admina, aby vymazal komentare c 22 a 34, ktery krome nadavek, lzi a skutecnosti nepodlozenych pomluv neobsahuji zadne informace. Ja si Vodnika a jeho particky uz dost dlouho nevsimam a se sofwifem a ostatnimi nicky, ktere popleteny udavac Vodnik vydava za me inkarnace nemam nic spolecneho.
[39] Sandwalker - 30.01.2010, 00:51:02 No tak uz se nezlobte. Ja z lidi jako jsou tady nebo na Zvedavci a Osudu mam akorat srandu.
Ta neduvera v demokraticka media (prominte - mainstream), zastavani se nejruznejsich nacku, odhalovni "nepritele", hovadske konspiracni teorie atd. A navic presvedceni o vlastni vyjimecnosti.
To se zkratka jen tak nevidi.
Stejne jako Stworovi se vam muze o nejake vazne opozici jen zdat.
To je vse, mily cenzore a kapitane Nemo. :) :)
[40] Karel IV - 12.03.2010, 22:33:32 Sandwalkere soudím, že jsi čerstvě vystudovaný student nějaké naší filosofické fakulty, co její rádoby svobodomyslící děkani zakazují vstup filosofům co nabízí jiný pohled na mnohdy zaužívané pravdy, nebo jsi jeden z mnoha důchodců co mohou jen koukat na televizi a stále dokola volit Cssd a ODS a pak se divit, ze nejsou už schopni zaplatit, ani tu stálerostoucí elektriku, když v důchodovém systému nejsou žádné peníze a v TV jim to nikdo neřekl, nebo jsi na mateřské a koukáš celý den na TV a nebo jsi prostě jen nemyslící tvor, ale určitě nyní zastáváš nějakou vysokou funkci a rád by ses zavděčil

Přidat komentář

 
Jméno
E-mail
Web

HTML tagy nejsou povoleny.

Enter se zformátuje jako nový řádek.

Vše co začíná http:// by se mělo změnit na odkaz, ale nakonec přidejte raději mezeru.

Maximální délka komentáře je 10 000 znaků.

Pište s diakritikou.