Skočit na obsahNautilus

Nautilus

Kapitánův útěk před šílenci

bloguje.cz

17.02.2010 Vyřadit z veřejného života!

Dělnickou stranu nám zrušili, hlásají hlavní média radostně. Rozbor  situace provedl velmi dobře Tomáš Pecina i jiní, povolanější. Mne ale zaujalo prohlášení Mirka Topolánka na radiožurnálu, že tohle je jen začátek "boje proti extrémismu". Velmi to připomínalo rétoriku války proti terorismu.

 

Na pokračování "boje" nebylo třeba dlouho čekat, vzápětí kdosi prohlásil (nezaznamenal jsem kdo), že je třeba zabránit členům zrušené strany v další veřejné činnosti. Dočkáme se tedy nových disidentů. Nakonec politické vězně už máme, kodex zakázaných názorů tady, klasiky marxismus nahradilo tržní náboženství, stejně jako on praktickým životem již vyvrácené. Všechno se tak obloukem vrací k normálnímu stavu v této zemi – k diktatuře.

 

Použití soudu k politickému boji má však pro elitu velmi vážné důsledky. Říká občanům, že změna politického systému není možná parlamentní cestou a tím vymezuje metody politického boje, které budou proti ní v budoucnu použity. Až se bude elita divit, že pokusy o její svržení jsou nekorektní, násilné nebo nespravedlivé, měla by si vzpomenout na podobné okamžiky.

linkuj.cz vybrali.sme.sk

cnemo | Rubrika: Politika | 17.02.2010, 21:12:00

Komentáře

[1] neználek - 17.02.2010, 22:31:11 Mě nejvíc zarazil argument "vítkovskými žháři". Jsem si myslel, že policejní hypotézy nebo novinářské blábolení před soudem nemají co dělat, ale v kocourkově je holt všechno jinak.
[2] G. P. [openID] - web - 17.02.2010, 22:47:07 V celém rozsudku se o Vítkově mluví pouze jednou: v rekapitulaci vládního podání. Chce to číst lépe.
[3] Vodník - 17.02.2010, 23:29:46 Ten třetí odstavec je znepokojujícím způsobem pravdivý. Být Štětinou, tak neudělám ani krok beze zbraně a pod jazykem nosím permanentně kapsli s cyankali, kdyby mne chtěli před popravou mučit.
[4] Tomáš Pecina - mail - web - 18.02.2010, 00:06:01 Ve třetím odstavci občany znatelně přeceňujete, poručíku: ti budou většinově tleskat tomu ráznému panu premierovi a ministru vnitra.
[5] Astr - 18.02.2010, 02:04:05 Mne ale zaujalo prohlášení Mirka Topolánka na radiožurnálu, že tohle je jen začátek "boje proti extrémismu"
A co je "extremismus"?
Vemi proste FSECHNO co je proti Topolankovi a jeho nazorum, jeho strane.
To same bude tvrdit Paroubek
a kazdy jiny demokraturni vladce
snadno prohlasi oponenta za terroristu a zradce.
Dvere jim soud prave k takovemu pristupu otevrel dokoran:-(
Od ted kdo je u moci urcuje co je extremismus:-(
Demokratura jak vysita :-(
Media a pry i vetsina lidu s nimi tleskaji spolecne?
Tak demokracie ukazkove v prdeli konecne:-(
A opet bude Lid prihlizet netecne
Jak kdysi za komousu pry bezdecne
i dnes svou pasivitou vladcum nahrava
boj za svobodu prohrava:-(
[6] Astr - 18.02.2010, 02:28:34 co vyradit co zaradit
to zase urcuji jen ti co vladnou
zas jsou jenom bandou zradnou
z demokracie jen demokraturu
a misto svobody opet diktatury muru:-(
[7] Andy - 18.02.2010, 08:06:47 jo, přesně tak. Demokracie má jediné právo, nechat se demokraticky sežrat.
Škoda, pánové, že už vesměs všichni plešatíte, mohli jste si nechat novou modní fazonku http://i.lidovky.cz...K3134f5_3.jpg .
Někdy je jeden obrázek výmluvnější než sto blogů:)
[8] Vodník - 18.02.2010, 08:38:14 JÁ neplešatím!!! :-))
[9] Stan - web - 18.02.2010, 09:38:41 Andy, pošlete nám svoji fotku, ať podle ní poznáme, jestli jste správná demokratka...

Soudní zákazy jsou neúčinné a kontraproduktivní - tady musí pracovat tajné služby...

Jenom z nich děláme mučedníky svobody názoru, a budete se divit, co nově zaregistrovaná strana, do níž nalezou, dostane hlasů. A jsem zvědav, jak bude soud po volbách zakazovat parlamentní stranu, kterou by se bez toho včerejšího soudního divadla nestali.

Demokracie má právo se bránit, ale musí to dělat chytře. Protože jinak se tímhle způsobem zruší sama (pokud už to neudělala...)
[10] Andy - 18.02.2010, 10:01:08 Stane, já nejsem vůbec žádná demokratka, ale ještě méně než demokracii toleruji neonacisty a podobnou sběř.
Prosím, řekněte jak chytře to má ta demokracie dělat? Nechat nacisty dělat si co chtějí a pak psát knížky o holocaustu?
Mimochodem, řeči o mučednících pokládám za naprostý nesmysl. Je snad popravený vrah mučedník?
Vodníku, ty jsi samozřejmě výjimka a popravdě, nemyslím,že bys zastával stejný názor jako tví kolegové diskutéři. Ale možná se mýlím, nebylo by to poprvé.
[11] Tribun [openID] - mail - web - 18.02.2010, 10:09:14 Souhlas, Kapitáne. Zejména poslední odstavec míří přímo "na komoru". Až tak, že jsem si ho vypůjčil do svého komentáře (http://tribun.bloguje.cz...ame.php)

Stane, mluvíš rozumně, ale nesouhlasím. Demokracie se nemá jak bránit. Je-li pevná, nemá potřebu se bránit, protože ji stádo "dělníků" nijak neohrožuje. A pokud došla situace již tak daleko, že je spolek jako (bývalá) DS způsobilý ji rozvrátit, pak to znamená, že není žádoucí a měla by ustoupit (předpokládám teď, že to spolčení bude mít širokou veřejnou podporu, a ne že půjde o hrstku rváčů, kteří zbytek populace zastraší). Demokracie se proti spolkům typu DS může bránit pouze za cenu takových represivních opatření, které ji de-demokratizují. DS tak nakonec vyhraje, protože "demokracie" udělá krok směrem k ní a aby si udržela moc, tak se přizpůsobí.

Neexistuje jiná možnost obrany, než spravovat zemi a věci veřejné takovým způsobem, že existence strany typu DS nebude dávat smysl.
[12] Andy - 18.02.2010, 10:59:26 Stane, myslíte těmi tajnými službami něco jako Mossad? Tak to jste mne příjemně překvapil, s tím samozřejmě souhlasím.
Mimochodem, není pravdou, že příklon k DS a podobným uskupením vzniká z pocitu, že země není spravována správně. Vzniká z morálního a intelektuálního deficitu jedinců, kteří touží po tom, aby někdo převzal jejich starosti. Ale samozřejmě, tohle si žádný z dotyčných není schopen ani ochoten přiznat.
[13] Astr - 18.02.2010, 13:36:56 BINGO TRIBUN:
Neexistuje jiná možnost obrany, než spravovat zemi a věci veřejné takovým způsobem, že existence strany typu DS nebude dávat smysl.

Napsal jste nejpresnejsi odpoved pro Andy, jakoz i pro ostatni nadsence z predvadene sametove demokratury v CR , kteri vidi sametovou demokracii jako spolecnost krasne nesametove priotesanou, alias company s rucenim omezenym ( s.r.o )
[14] Andy - 18.02.2010, 13:46:13 Astře, Astře. Kde je jaké nadšení? Já vidím všude vůkol jen nesmírné zoufalství nad tím, že nacistická strana byla zakázána a výmluvy, že je to špatně, protože...proč vlastně? Argumenty stále stejné a stále stejně nesmyslné. NSDAP také není v německém parlamentu.
A rozdíl mezi nimi není prakticky žádný, snad jen ten, že tehdejší Němci byli skutečně v zoufalé situaci, zatímco dnešní Češi jsou jen zhýčkaní xenofobní rozežranci, kteří touží po pevné ruce, protože jejich vlastní nechali zahálet.
A skutečnost, že si česká extrémní levice (což není KSČM, ale skuteční duševní bolševici), Stwora a pseudointelektuálové tak dojemně notují mi signalizuje, že pravdu mám já. A ten soud.
[15] Astr - 18.02.2010, 14:12:43 Vitejte Andy se silou agumentu pres zde pritomny pocet holych hlav:-)
Nic jineho nemate co by lepe vystihlo Vas stav?
Moralniho deficitu se jeste dovolavate?
Co je nemoralniho na pozadavku hlavnim a nejhlavnejsim "delnasu" z DS aby zakony v CR platily pro FSECHNY obcany stejne, aby Cikansky prizivnik nepobiral 3x tolik na pridavcich a ruznych poplatcich, nez tezce pracujici mlady"delnas" ?
Fasounske? A kdo ze to ma prevzit jejich starosti jejichz reseni si dle Vas "žádný z dotyčných není schopen ani ochoten přiznat". ?
Zakony, predpisy, narizeni v mire vetsi nez male vydava Vase demokratura, ta by mela spravne nastavit latku tak aby (jak spravne napsal Tribun)"že existence strany typu DS nebude dávat smysl."
PS
Te tisicovce vracenych z Canady nezapomente doplatit poplatky ktere se jim v CR za cekaci dobu v Canade nashromazdily, mladi "delnasove" uz
by Vas po zakazu nemeli rusit svymi pozadavky a "fasounskym" krikem o svych stejnych pravech jaka jsou poskytovana Cikanskemu ethniku.
Tak to vypada v CR kdyz "starosti" jednech jsou diametralne odlisne od starosti jinych a reseni jen Kocabovska:-(
[16] Astr - 18.02.2010, 14:42:52 Já vidím všude vůkol jen nesmírné zoufalství nad tím, že nacistická strana byla zakázána a výmluvy, že je to špatně, protože...proč vlastně? Argumenty stále stejné a stále stejně nesmyslné. NSDAP také není v německém parlamentu.


Jste vitez, protrhla jste pasku o 100mil pre FSEMI zaostalymi. Vas pohled je nejsametovejsi a nejspravnejsi:-)
O omezene a jine lepsi demokracii nam kazali komuniste, presne jako nejpomuparnejsi premier Fischer vedeli proc si nemohou dovolit"bezbrehou" demokracii a upravili ji k obrazu svemu. Spatne srovnani? Stale vedete srovnanim DS a NSDAP :-)
Proti srovnani NSDAPzu s DS neni argumentu.

Pohled na DS jako dite NSDAP, pak vysledek nemuze byt jiny nez predvedla Vase vlada a "samostatny" soud.
===================================

Vasim pohledem a rozhodnutim Vasich polodemokratickych soudu na zadost nedemokraticke vlady nesouhlasim. Z USA jste v CR okopirovali kdeco, dokonce kdejakou i nesmyslnou sracku ktera se do podminek CR nehodi, ale svoboda slova, jsou jak predvadite za obzorem Vaseho mysleni a chapani svobody:-(
=============================
pohled odborniku mozno cist zde:
http://wikipedie.blogspot.com...tml
[17] Tribun [openID] - mail - web - 18.02.2010, 16:55:31 Andy,
vaše [12] jsou jen alibistické výmluvy, svalujete vinu na oběti, abyste se vylhala z nutnosti pojmenovat skutečné viníky. Deficit zde je, ale není primárně to "morální a intelektuální" deficit na straně "dělníků", je to systémový deficit možností realizovat se něčím tak banálním, jako je práce. Problém není v tom, že by chtěli, aby někdo převzal na sebe jejich starosti, problém je v tom, že mají pocit, že jim je bráněno v tom, aby si své starosti mohli vyřešit sami. Podle mne nechtějí, aby se o ně někdo staral, ale chtějí, aby jim nebylo bráněno v tom, aby se o sebe postarali sami. Existence DS je zoufalým voláním o pomoc ze strany lidí, kteří mají pocit, že je společnost hodila přes palubu. A tohle volání zákazem neumlčíte, dosáhnete maximálně toho, že se bude ze zoufalství radikalizovat.

Chyba je jinde, než v "dělnících", a NSS pro její odstranění neudělal vůbec nic, když přijal konformní rozhodnutí, které nic neřeší.
[18] cnemo - web - 18.02.2010, 17:04:31 >mohli jste si nechat novou modní fazonku

Jestli se někomu líbí germánský styl 30-40. let je to jeho věc. Stejně tak nebudu kritizovat kožešinovou beranici, protože připomíná ruské samovládce. Já vypadám trochu jako cikán a když když to trochu přihraju a vzpomenu si na jejich slang z vojny, budete mne chánit jako diskriminovanou etnickou menšinu:) A vidíte, přesto jsem dokončil i základní školu:) Taktiky na lov zvěře zvané ženská jsou prostě rozmanité:)

Jestli je hňup, zrušením DS se to nezmění. Hňup se musí zesměšnit sám a svobodně.

>Demokracie má jediné právo, nechat se demokraticky sežrat.

Demokracie sežrat nejde, demokracie je totiž vzájemné "žraní". Společnost se zamezeným "žraním" se jmenuje totalita:)

Ale i kdyby se demokracie žrát dala, v této republice se nic takového nevyskytuje. Je to stát řízený orligarchií (Vodra tomu říká "odvážní politici) a většinou ze zahraničí, naprosto bez ohledu na přání jeho většinového obyvatelstva.
[19] Andy - 18.02.2010, 17:10:49 Tribune, mohu vás také nazvat lhářem, protože máte jiné názory než já?
[20] Vodník - 18.02.2010, 19:08:29 Andy, moje názory bys už za ty léta měla znát. Souhlasím s Tribunem v tom, že DS je reakcí na strukturální chyby systému; polopaticky řečeno, nebýt Kocába, nebylo by Vandase. Pokud se nějaká strana programově hlásí ke genocidě a vraždění, nejsem proti jejímu zákazu (ale přiznám se, že poslední dobou začínám koketovat s myšlenkou totální americké svobody projevu). Pokud DS zakázali proto, že se k těmto fenomenům hlásili NĚKTEŘÍ JEJÍ PŘÍSLUŠNÍCI, je to politický proces. Uvědom si, že jsme teď všichni Stwora nebo Vandas, jakkoli nám jednotlivé konkrétní názory těchto (a jiných) pánů otvírají kudlu v kapse. Abys jednoho dne neveršovala: "Když si přišli pro Vandase, mlčela jsem, protože nejsem Lucka Šlégrová.... Když si přišli pro mě...."
[21] Andy - 18.02.2010, 19:18:11 tak promiň, Vodníku, skutečně jsem se zmýlila.
Takže nakonec: Kocáb se angažuje cca 2 roky, Vandas vstoupil k Sládkovým republikánům v roce 1995. Dělnickou stranu založil v roce 2003.
Co se týče tvého posledního odstavce, už jsem to slyšela o Zítkovi, Dolejšovi, Randorfovi a mnohých dalších. Takže jediné, co k tomu můžu říci je, že jak dojemně říkáš Lucka Šlégrová a Vandas pro mne mají menší lidskou hodnotu než poslední cikánský pasák a zloděj a vyděračské veršovánky na tom nic nezmění.
[22] Andy - 18.02.2010, 19:19:50 tady máš Nacilucku, abyste měli co litovathttp:...rupka25-4-09-014.jpg
[23] Vodník - 18.02.2010, 19:27:12 Sládka raději vynech. Ale kdyby nebylo Kocába, Vandas by se angažoval v obskurních hnutích, které by měly podporu 0,03% obyvatel. Politicky korektní selhání státu v palčivých sociálních otázkách, zosobněné Kocábem, způsobilo DS takovou popularitu, že se ji rozhodli v ostudném processu zakázat.

A oprav ten link na LŠ, nejde na to kliknout.
[24] Vodník - 18.02.2010, 19:41:16 Andy, Stwora zveřejnil program DS na svém webu. Je mi líto, ale nenašel jsem tam nic trestného, co by volalo o zákaz, jakkoli s řadou bodů prudce nesouhlasím (např. absolutní zákaz všech drog ;-)). Proto jsem toho názoru, kocourkovská vláda naplno ukázala své fašistické zuby: "Občane, nebuď napochybách! Svoboda vocaď pocaď!"
[25] cnemo - web - 18.02.2010, 22:49:28 [21] Co je na té holce na fotce tak špatného Andy (až na to pitomé tetování, to nesnáším?

>Lucka Šlégrová a Vandas pro mne mají menší lidskou hodnotu než poslední cikánský pasák a zloděj

Ztrácíte soudnost Andy, nezlobte se, ale už vám z těch módních caustů, vypočítavých a manipulujících semitů a rakouských malířů pokojů opravu hrabe, když můžete napsat tohle. Dejte si frťana a vzpomeňte si, že je to stejná minulost, jako nájezdy Džingischána, ovládnutí Nového světa Evropany nebo třicetiletá válka (vše horší než 20. století). Naším problémem je ten pasák, ničící životy dnes žijících mladých žen a zloděj, okrádají staré babky na ulici. Těm všem ještě lze pomoct. Preferuji prostě živé lidi před pomníky.
[26] Astr - 18.02.2010, 23:28:45 naprosty souhlas s[24]
s dodatkem:
Je to stát řízený oligarchií potazmo jestrabogarchii a většinou ze zahraničí,(Vodra tomu říká "odvážní politici") naprosto bez ohledu na přání jeho většinového obyvatelstva.

Capitane prohlaseni Andy :
"Lucka Šlégrová a Vandas pro mne mají menší lidskou hodnotu než poslední cikánský pasák a zloděj"
maji stejnou obsahovou hodnotu jako srovnani DS s NSDAP.

Vubec temto vyznavacum svobody"vocaď pocaď" nevadi, ze program DS s programem NSDAP neni srovnatelny.
Kocourkovská vláda naplno ukázala své demokraturni praktiky:-(
[27] Tribun [openID] - mail - web - 19.02.2010, 09:33:39 Andy,
nezlobte se na mne, ale nějak nemohu nají deset rozdílů mezi vámi a těmi neřády, které chcete tak nesmiřitelně potírat. Co je platné, že máte do proměnných dosazené jiné hodnoty, když vzorec je stejný. Také byste ničila, zakazovala, omezovala, kádrovala, posuzovala, měřila a zařazovala.

P.S. Lhát a z něčeho se vylhat jsem vždy chápal jako odlišné v síle i významu. Pokud vám vylhat se nevoní, dosaďte si libovolné jiné sloveso s významem zavírat oči a strkat hlavu do písku.
[28] neználek - 19.02.2010, 18:12:36 >Lucka Šlégrová a Vandas pro mne mají menší lidskou hodnotu než poslední cikánský pasák a zloděj

To je nejspíš vzájemné. I Andy by nejpíš měla pro Vandase a Šlégrovou menší lidskou hodnotu než poslední bojovník Hamásu.

Takže si nemají co vyčítat.

Přidat komentář

 
Jméno
E-mail
Web

HTML tagy nejsou povoleny.

Enter se zformátuje jako nový řádek.

Vše co začíná http:// by se mělo změnit na odkaz, ale nakonec přidejte raději mezeru.

Maximální délka komentáře je 10 000 znaků.

Pište s diakritikou.